Vyprávění příběhů v personálním marketingu funguje!

Je zde snad někdo, kdo nemá rád dobrý příběh? Lidé jsou už trochu unaveni sledováním prezentací v PowerPointu a bannerů, lidé chtějí emoce a vyprávění příběhů. V personálním marketingu toto funguje vždy skvěle. Tím, že nasloucháme a pamatujeme si poutavé příběhy a situace. Toto je to, čím se tyto rezonující příběhy odlišují od ostatních.
Vyprávění…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vypraveni-pribehu-v-personalnim-marketingu-funguje/?feed_id=57349&_unique_id=63b69bb952229

#Personálnímarketing|HRmarketing #Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#Firemníznačka #Personálníznačka #Storytelling #UPS #Vyprávěnípříběhůvpersonálnímmarketingu

Autor: Petr Kmošek

Touha po změně

Být flexibilní, kreativní, produktivní, schopný řešit rychle a efektivně zadané úkoly, být sociálně zdatný apod. jsou dnes vcelku běžné nároky zaměstnavatelů na vás coby potencionální zaměstnance. Tyto nároky často mívají vzestupnou tendenci.
Touha po změně
Můžete mít pocit, že vaši nadřízení zkouší, kam až mohou zajít, co všechno vydržíte. Je to…

Celý článek: https://www.kmosek.com/touha-po-zmene/?feed_id=57307&_unique_id=63b54a3ad94f4

#Kariéra|Career
#Kariérnízměna #Změnakariéry

Autor: Petr Kmošek

Jak na poutavé inzeráty práce? Kreativita v pracovní inzerci…

Dnes bych Vám rád představil pár zajímavých marketingových kampaní, s cílem upoutat pozornost kandidáta na pracovní inzerci. Představím Vám pouze ty „nejkreativnější“ pracovní inzeráty. Pracovní inzeráty nemusí vždy zaujmout uchazeče, protože jsou často nevýrazné a nezajímavé, ale to můžete jednoduše změnit.
Jak na kreativní inzerát?
Některé firm…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-poutave-inzeraty-prace-kreativita-v-pracovni-inzerci/?feed_id=57261&_unique_id=63b3f886b868c

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Interátypráce #Inzerátnapráci #Kreativitavpracovníinzerci #Kreativníinzerát #Kreativníinzerce #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Růst a rozvoj firmy? 4 klíčová témata růstu firmy

Ano vím, že se staráte o téma růstu, ale pojďme zpátky k jádru věci a také k důvodu proč chcete číst tento článek. Zastavte se a řekněte v několika bodech, jaké konkrétní kroky aktuálně děláte pro růst vaší firmy, popište si je. Jsou to skutečně růstové kroky nebo patří do jiné kategorie? Jsou to výrazné kroky nebo jen menší a nevýznamné pro růst v…

Celý článek: https://www.kmosek.com/4-klicova-temata-rustu-vasi-organizace/?feed_id=57216&_unique_id=63b2a6c7d5d96

#Manažerskéřízení|Management #Personalistikaalidskézdroje|HR
#Jaknarůstfirmy #Plánrozvojefirmy #Rozvojfirmy #Růstfirem #Strategierozvojefirmy

Autor: Petr Kmošek

Jak na změnu kariéry?

Změna kariéry a náplně práce je pro některé natolik výraznou změnou, že si nedokáži představit to, kdyby měli změnit i svůj obor a zaměření. To, že se někdo rozhodne k radikální změně je v pořádku.

Zaměstnanec může působit v oboru, který stagnuje nebo region, kde žije je úzce profilovaný, třeba pouze na výrobu, a tak někdy takováto změna kariéry…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-zmenu-kariery/?feed_id=57086&_unique_id=63aeb1c837dbc

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek

KOMPAS předpovídá vývoj trhu práce v celé České republice

MPSV realizuje projekt Predikce trhu práce-KOMPAS, financovaný z Operačního programu Zaměstnanost. Jeho cílem je přehledným způsobem odpovědět na otázky, jakým směrem se bude v následujících pěti letech ubírat pracovní trh na národní a krajské úrovni. KOMPAS je určen odborné veřejnosti a všem, co se zajímají o své optimální uplatnění na proměnlivém…

Celý článek: https://www.kmosek.com/kompas-predpovida-vyvoj-trhu-prace-v-cele-ceske-republice/?feed_id=57039&_unique_id=63ad603a2f37b

#Novinky|News
#Novinky

Autor: Petr Kmošek

Jak udržet zaměstnance? Tři cesty pro udržení zaměstnanců

Článek by se možná dal popsat jako: „Milion důvodu pro udržení zaměstnanců.“ Pojďme na to…

Udržení zaměstnanců je klíčovým tématem dlouhodobého růstu a konkurenční odlišnosti vašeho podniku. Zaměstnavatelé, kteří si udrží své nejlepší talenty, mohou přečkat všechny bouře, které tato doba sebou nese. Z těchto důvodů musí být udržení zaměstnanců a…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-udrzet-zamestnance-tri-cesty-pro-udrzeni-zamestnancu/?feed_id=56998&_unique_id=63ac0e8a7d3be

#Krizovýmanagement|Crisismanagement #Personalistikaalidskézdroje|HR
#Fluktuacezaměstnanců #Odchodyzaměstnanců #Omezenífluktuace #Retencezaměstnanců #udrženízaměstnanců

Autor: Petr Kmošek

Jak získat více prokliků z LinkedInu nebo Twitteru?

Zpráva pro sociální média musí mít vždy svou ideální délku. Pro B2B segment na LinkedIn, je ideální délka 16-25 slov a 11-25 na Twitteru. Pro B2C segment je na LinkedIn 21-25 slov ideálních a 1-5 slov na Twitteru.
Jak zvýšit marketingovou úspěšnost na LinkedInu a Twitteru
Zprávy na LinkedIn a Twitter mohou získat mezi 25 – 52% méně kliknutí, v př…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-ziskat-vice-prokliku-z-linkedinu-nebo-twitteru/?feed_id=56956&_unique_id=63aabcefcebb0

#Ostatnítémata|Othertopics #Personálnímarketing|HRmarketing
#Marketing #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Tyto buzzword slova nepoužívejte

V rámci Vašeho LinkedIn profilu nebo i jiného sociálního kanálu a samozřejmě životopisu, byste se měli vyvarovat slov, která jsou hodně využívaná a často neplní svůj cíl. Tedy v souhrnu doporučujeme se těmto konkrétním slovům vyhnout: odpovědný, strategický, tvůrčí, efektivní, trpělivý, jsem expert, organizační, řízený, inovativní a analytický.



Celý článek: https://www.kmosek.com/tyto-slova/?feed_id=56907&_unique_id=63a96b62d061d

#Kariéra|Career
#Buzzword #Životopis

Autor: Petr Kmošek

Získat práci je čím dál náročnější! Pohled z Velké Británie

Zpráva britské organizace CIPD o nových trendech ve světě práce uvádí sedm makroekonomických faktorů, které ovlivňují moderní pracovní proces, počínaje zapojením žen a konče poklesem úlohy odborů.

Přečtěte si také: Jak koronakrize postupně rozdrtí trh práce
Jak dostat práci?
Tyto trendy mimo jiné naznačují, že je na čase, abychom se na globali…

Celý článek: https://www.kmosek.com/ziskat-praci-je-cim-dal-narocnejsi/?feed_id=56841&_unique_id=63a819e09f557

#Personálníagentura|HRrecruitmentagency
#CIPD #Práceazaměstnání #trhpráce

Autor: Petr Kmošek