Jak získat více prokliků z LinkedInu nebo Twitteru?

Zpráva pro sociální média musí mít vždy svou ideální délku. Pro B2B segment na LinkedIn, je ideální délka 16-25 slov a 11-25 na Twitteru. Pro B2C segment je na LinkedIn 21-25 slov ideálních a 1-5 slov na Twitteru.
Jak zvýšit marketingovou úspěšnost na LinkedInu a Twitteru
Zprávy na LinkedIn a Twitter mohou získat mezi 25 – 52% méně kliknutí, v př…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-ziskat-vice-prokliku-z-linkedinu-nebo-twitteru/?feed_id=56956&_unique_id=63aabcefcebb0

#Ostatnítémata|Othertopics #Personálnímarketing|HRmarketing
#Marketing #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Tyto buzzword slova nepoužívejte

V rámci Vašeho LinkedIn profilu nebo i jiného sociálního kanálu a samozřejmě životopisu, byste se měli vyvarovat slov, která jsou hodně využívaná a často neplní svůj cíl. Tedy v souhrnu doporučujeme se těmto konkrétním slovům vyhnout: odpovědný, strategický, tvůrčí, efektivní, trpělivý, jsem expert, organizační, řízený, inovativní a analytický.



Celý článek: https://www.kmosek.com/tyto-slova/?feed_id=56907&_unique_id=63a96b62d061d

#Kariéra|Career
#Buzzword #Životopis

Autor: Petr Kmošek

Získat práci je čím dál náročnější! Pohled z Velké Británie

Zpráva britské organizace CIPD o nových trendech ve světě práce uvádí sedm makroekonomických faktorů, které ovlivňují moderní pracovní proces, počínaje zapojením žen a konče poklesem úlohy odborů.

Přečtěte si také: Jak koronakrize postupně rozdrtí trh práce
Jak dostat práci?
Tyto trendy mimo jiné naznačují, že je na čase, abychom se na globali…

Celý článek: https://www.kmosek.com/ziskat-praci-je-cim-dal-narocnejsi/?feed_id=56841&_unique_id=63a819e09f557

#Personálníagentura|HRrecruitmentagency
#CIPD #Práceazaměstnání #trhpráce

Autor: Petr Kmošek

NASA hledá astronauty! „Journey to Mars“

NASA potřebuje 14 nových astronautů. Na inzerát se přihlásilo 18 300 uchazečů. NASA chce, abyste jeli na Mars! To znamená, že když jste se ucházeli o pozici astronauta nebo jinou klíčovou pozici, museli jste porazit dalších 18 300 uchazečů.

Kosmická agentura NASA vytvořila nádherné retro futuristické plakáty formou upoutávky na cestovní dovoleno…

Celý článek: https://www.kmosek.com/naborova-kampan-nasa-hleda-astronauty/?feed_id=56588&_unique_id=63a424ff43281

#Náborzaměstnanců|Recruitment
#HRmarketing #JourneytoMars #NASA #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Ztratili jste motivaci? Zde je 14 způsobů, jak ji znova naleznete

Všichni máme ty dny, kdy jsme opravdu neměli pocit, že to, co děláme má smysl, cítíme se pod psa a nenacházíme motivaci pro svou práci, ale stejně jako vždy to musíme opět nějak překonat a svou práci dokončit.

Ať už je to dnes nebo každý den, tato vtipná infografika nabízí několik tipů, které vám pomohou dostat energii, kterou potřebujete k řeše…

Celý článek: https://www.kmosek.com/ztratili-jste-motivaci-zde-je-14-zpusobu-jak-ji-znova-naleznete/?feed_id=56506&_unique_id=63a2d34daca1e

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek

Než přišel smartphone nebo tablet, bylo venku hodně legrace…:)

Někdy si kladu otázku, jestli jsme o něco nepřišli, jestli se ta doba nezměnila více, než jsme chtěli. Už si moc nehrajeme, teda hrajeme, ale ne spolu, venku, kdykoli a s čímkoli. Našel jsem tyto zajímavá fotografie, třeba v nás vyvolají vzpomínky na to, jak jsme byli všichni jako děti.

Tenkrát jsme si hodně hráli až z toho byl občas velký průse…

Celý článek: https://www.kmosek.com/nez-prisel-smartphone-nebo-tablet-bylo-venku-hodne-legrace/?feed_id=56419&_unique_id=63a181ff4cca6

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek

Trocha praxe z mého podnikání

12 témat a postřehů z mého podnikání. Přidejte i vy ty své…:)

Samotná návštěva nestačí, je třeba z ní tvořit něco výjimečného.
Skvělá obchodní schůzka není jen přátelská diskuze, ale setkání s výměnou smysluplných informací, která končí mapou budoucích vztahů.
Čím více tyto dvě věci výše opakujete, tím více získáváte.
Obchodní návšt…

Celý článek: https://www.kmosek.com/trocha-praxe-z-meho-podnikani/?feed_id=56335&_unique_id=63a02fdf9ccea

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek

Soft skills nebo hard skills?

V inzerátech pracovních nabídek se soft skills objevují spolu s hards skills, jako jsou třeba jazykové nebo vědomostní požadavky. Firmy ale nehledají pouze specialisty nabité znalostmi a vědomostmi, ale je kladen velký důraz právě na soft skills.Zaměstnavatelé dnes vyžadují dovednosti, jako jsou: komunikační schopnosti a to jak verbální tak neverbá…

Celý článek: https://www.kmosek.com/soft-skills-nebo-hard-skills/?feed_id=56255&_unique_id=639ede5baf2b8

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek

Proč vztahový koučink?

Jak na problém ve vztahu, ať už v rovině osobní nebo pracovní? Otázka, kterou si klademe zpravidla až ve chvíli, kdy nějaký problém, zdánlivě neřešitelný, nastane. Příčin může být hned několik. Špatná komunikace, odlišný názor na tu či onu věc, neschopnost ustoupit, naslouchat druhé straně, zaťatost a netolarence a mohl bych pokračovat.Co třeba zku…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-vztahovy-koucink/?feed_id=56211&_unique_id=639d6460af483

#Kariéra|Career

Autor: Petr Kmošek